Förhandsvisning

Tjo! Fick precis ett roligt mail om förhandsvisning på filmen the porposal. Undrar dock om det inte är samma dag som jag ska på visning. har hittat ett ganska så sweet ställe med pool som jag tänkte dra med mig Kalle och kolla på. Undra om katterna blir sura för att poolen tar upp halva tomten och ger de mindre utrymme.

Jaja! De får vara nöjda om det blir så att vi flyttar. De är ju bättre än att bara kunna hänga på en balkong i alla fall. De älskar ju faktiskt när jag släpper de lösa och de får springa fritt så en tomt måste de ha. En pool måste jag ha. :D


Kommentarer
Postat av: guzmania

Jag har bett jobbet att dra några hundra mer i skatt varje månad, då får man ofta pengar tillbaka :)

2009-06-10 @ 20:07:51
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Mirre

Åhhh den där vill jag med se

2009-06-10 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback