Hemma igen

Nu är jag tillbaka i Norrpan igen. Hade superskoj igår och jag vann 2 riktigt fina priser. Även Sofia som var min +1 vann ett pris så det var helt vår kväll. Jag som aldrig brukar vinna. :) Tack Charlotte och Alaa för en jätte trevlig kväll.


Sofia och jag

Fler bilder kommer under kvällen. Träffade ju ett helt gäng med Norrköpingstjejer som var hur härliga som helst. Hej på er (om ni läser det här) och vad skoj det var att träffa er igår. Salsadax snart eller? :D Nu blir det en stor flottig pizza för min del tror jag.

Kommentarer
Postat av: Annica

Gott med pizza! Absolut salsa!! Kram kram

2009-06-14 @ 19:21:42
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: Carolina

hej tjejen! roligt att se dig igen sötis! mmmmm låter jätte gott med en pizza. självklart så blir det salsa snart! och en härlig träff såklart! jätte rolig blogg kram på dig vi ses snart!

2009-06-14 @ 19:27:42
URL: http://christelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback