Ny vecka nytt liv!

I helgen blev det inte mycket blogga av. Har firats midsommar, kalles lillebror som fyllde 18 och sedan bara tagit det lugnt. Har i alla fall haft en supermysig helg och mycket vila som jag så väl behövde. Tyvärr så blev det inte många kort men jag har på när Kalle och jag var i Söderköping och strosade så jag slänger upp lite av det ikväll.

Nu är det ny vecka och bara 2 veckor kvar till semestern. Detta betyder att det är dags att ta tag i bikiniformen. Haha! Har inte jag sagt det sedan januari? Jaja! Nu är det banne mig dags med andra ord. Inga chips, inget godis och ingen pizza/snabbmat på 2 veckor. Ska det gå tro? En vecka i alla fall? Nähä! Ok, jag ger mig. :)

Så svårövertalad var jag. Haha! Ok men jag ska försöka att klara mig lite nyttigare ett tag i alla fall. Jag lovar att skriva så fort jag syndar med något onyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback