Sorry om det ser konstigt ut.

Testing, testing, testing!

Försöker mig på att ändra min bloggdesign.
Det går inte vidare bra men det är min första gång. När jag skapade bloggen fick jag hjälp så jag lärde mig inte ett skit då. Men nu banne mig ska här läras. kan alla andra borde ju jag med få det att funka.  Får jag inte till det byter jag tillbaka. Ni får försöka klara er med att bloggen ser konstig ut ett tag.

Uppdatering:
Nu funkar det i alla fall. Även om det är en hel del jag inte fått till. Menyn är åt skogen i explorer och någon sketen vit grej längst upp när man ska kommentera. Sedan måste jag plocka bort lite skit i menyn men det går inte som jag vill. Nu är jag på tok för trött för att se vad jag håller på med så jag ska nog gå och lägga mig. Får pyssla vidare en annan dag. Hoppas ni står ut med att det ser ut som det gör så länge.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow, vad snyggt det blev! Saknar iofs ditt självporträtt som jag tycker borde få någon liten plats, det är ju så du! Annars, skitsnyggt även om menyn ligger en bit ner.

Trevlig midsommar! Jag ringer lite senare (antar att du sover nu?).

2009-06-19 @ 08:50:26
Postat av: Karin

Wow, supersnyggt! Älskar pixelmönstret! Men jag tror du retuscherade dig själv lite mycket under ögonen...

Annars - bra gjort!!

2009-06-19 @ 21:17:10
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Ida Windahl

Åh sånt här gör mig så sur. För det brukar gå ganska bra när jag ska fixa min blogg, men så visar det sig att det ser åt helvete ut i andra webbläsare ;O

2009-06-22 @ 13:13:02
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback