Vad var det jag sa?

Jag som inte har bloggat det känner mig lite besviken på mig själv när jag nu idag skulle skryta över att jag tippat rätt vinnare i eurovision. Men det sa jag första gågen jag hörde låten. Kan i alla fall komma till jobbet i morgon och fånle. Det sista jag sa i fredags var. Norge vinner hela skiten. hehe!

Igår vart det lite nyttogöra som att byta däck på Kalles bil och sedan så hade vi en supermysig kväll hos Sofia och Johan. Där vart det eurovision och grillning och snacks i mängder. Jag är fortfarande mätt tror jag. hehe!


Härlig utsikt från Kalles mamma och festmans hus.
De höll på för fullt att rensa trädgården.


Överallt i den vilda gräsmattan växte det förgät mig ej. Så söta!


Sedan var det dags för däckbyte. Ja vad säger man? Respekt!


Hos Sofia och Johan hade de hänt lite sedan sist.
Huse har böjat få lite gul färg och en altan börjar ta form.


Sofia står och grillar och bakom kan man se vart utmätning för poolen.


Mums! På ena grillen det mumsbitar till mig coh Kalle.


Syns att johan vart ute och skruvat altan på solsidan hela dagen.


Räka och Nut nyhemkommna till Sverige med varsin ring. Grattis igen!


Mums! Jag skulle kunna äta det här varje dag.


Kalle beskådar nördpappret. Här ska sättas poäng.


Räka fightar mot jetlagen.


"BARA" 30 länder kvar att rösta. Så spännande....inte!


Nu funderar jag på om jag ska ner på stan en sväng och se om jag kan göra
mig av med dessa. Behöver en hel del prylar att fylla på med i badrumsskåpet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja fy hoppas att de hittar henne snart!! det är sorgligt.



vad många rabbatt kunponger du har på HM jag har bara fått 200kroners rabbatten =(

2009-05-17 @ 16:37:53
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: Sofia

Man får väl tacka så mycket för senast. Hoppas taxiresan hem gick bra och att ni inte blev ruinerade på köpet.

2009-05-18 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback