Huvudstaden

Idag har jag vart i sthlm hela dagen. Vi åkte kl 7 i morse och jag kom hem nu halva 9. Lång men väldigt givande dag. 2 bra möten och sedan inspektioner av skyltar jag gjort och nya jag ska göra. Kul att se saker live som man designat.

Undrar dock om jag kommer kunna ha någon semester med tanke på så mycket skoj som ligger framöver. hehe! Jo då! Ledig ska jag allt vara. :) Hoppas ni alla haft en bra dag ni med.

Han inte gå något på stan för det var full rulle hela dagen i stockholm så inga pengar spenderades. Åt dock ute 3 gånger men det var ju gratis det med så än så länge inga slantar spenderade även idag. Så än så länge går det bra det här med sparandet. Har ju så klart handlat lite mat på konsum men än så länge har jag sedan lön bara spenderat 106kr. Grymt! Fick även hem ett kort från H&M i brevlådan idag. Det ska vara 20% i helgen på den nyöppningen på Ingelsta. Jag som har h&m-checkar och allt. Sweet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det går ju alldeles galant för både dig och mig att spara pengar, vi är grymma! För min del är det dock lite mer än 106 kr som har spenderats, 258,50 totalt. Men då är det faktiskt både mat till mig och Johan samt 76 kr på ÖB som var tvätt- och sköljmedel. Ingen utelunch än så länge, yehaaa!Så himla bra, jag kommer ju både bli smal och rik ;)

2009-05-27 @ 21:33:56
Postat av: Hanna

Tja, vad jobbar du med? =D

2009-05-28 @ 22:39:38
URL: http://hannaheladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback