Marknadsafton

Idag är det marknadsafton på stan. De har öppet till kl 9 och emd, johan palm och någon mer är där. Värsta draget i stan med andra ord. Haha! Sedan är det ju vårruset idag med. Själv sitter jag hemma och varken motionerar eller slösar pengar eller är social. Så trött efter den långa jobbdagen i sthlm igår. Inte nog med det fick jag först jobba över idag och sedan när jag var på väg hem så ringde så klart telefonen och det var en annons som skulle göras. Det var bara att vända och gå tillbaka till jobbet.

Nu sitter jag och slökollar på greekavsnitt för det är allt jag typ orkar göra. Synd med tanke på att det för en gång skull händer något här i stan. Men i morgon blir det Ingelsta med Sofia. Då ska jag unna mig lite shopping för mina 650spänn i checkar på h&m. Ni får se imorgon om jag hittar något. :) Nu blir det laga matlåda och göra rent kisselådorna.


En tant/kvinna på bussen hade hela huvudet fullt med svarta klämmor
. Jag tyckte det såg ut som spindlar. Döläskigt ju. Smidigt sätt att få håret att sitta på plats dock. Kanske skulle börja ha så ochse om det hackas på och blir nästa bloggtrend. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback