Osmart

Springer runt på h&m som en yr höna efter jobbet. Skulle plocka på mig lite prylar för mina värdechekar. Jag var i stort behov av hårspray och lite påfyllning i sminklådan. När jag väl plockat ihop en korg och kommer fram till kassan vad tror ni jag inte hittar då? Jo min plånbok så klart. Då har jag inte med mig den utan den ligger hemma. Betalade skiten och gick men la i alla fall undan ett par brallor som jag ska plocka ut imorgon.


Frank fick en radiostyrd hellikopter förra veckan när han fyllde år.


Han tycker att den är rätt läskig men när den inte är igång då dödar han den gärna.
Svinpäls älskar när den flyger. Jag som trodde hon skulle vara rädd för den.

Nu blir det CSI och Felix ost och skinkpaj.




Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Vilken söt katt :)

2009-05-20 @ 19:21:55
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback