Spara eller slösa

Som sagt så ska dett bli en spara månad. Lönen kom igår och jag har än så länge gjort mig av mid 0 kr. Inte illa! Bara 30 dagar kvar tills nästa lön. Hur i hela friden ska detta gå till? Ikväll ska jag vara duktig nog att betala räkningarna så jag har koll på stålarna som blir över. Har dock en hel hög räkningar denna månad plus att jag moste agera bank och låna ut pengar till Kalle som fortfarande inte fått sina pengar från a-kassan. De får jag ju som sagt tillbaka när han väl får dem.

Hur går det på matlådefronten då undrar ni kanske?
Jo vars det går bra det. Dag nr 2 idag och jag ska banne mig hålla mig till matlådor hela månaden. Ska länsa hela frysen är tanken så jag kan frosta av den.

Inte nog med att jag kommer sparat en massa pengar den här månaden. jag kommer även säkerligen gått ner i vikt då jag inte kommer trycka i mig massa hämtmat som kostar pengar. Sweet!



Smart spargris.

Kommentarer
Postat av: Therése

Ibland kan jag slösa ordentligt men nu på senare dar har jag lärt mig att spara det mesta :P

2009-05-26 @ 11:02:43
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; tack såmycket :) vad glad jag blir :D

2009-05-26 @ 15:23:10
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback