Sweet day!

Underbara underbara väder. Jag vill inte att helgen redan ska vara slut. I dag har jag badat i havet. Det ni. Nedan ser ni bildbevis. Till och med Kalle var i. Man kunde dock inte bada så länge eftersom kroppen typ domnade bort rätt fort. Inte allt för varmt med andra ord.

Nu har vi vart ute med kissarna en sväng med och de var uppskattat vill jag lova. De träffade sin polare Sören som bor i hyreshuset brevid vårt. Jag tror han kommer där ifrån i alla fall. Nog för att ajg släpper mina katter lösa men jag skulle inte våga lämna de själva lösa mitt ute i  stan. Även om vi har rätt mycket grönt på baksidan så är det ju stora vägar bra nära. Jag bor ju faktiskt rätt så centralt tycker jag.

Nu har jag äntligen osat till bröllopet jag ska på i sommar. J
ag fattar inte varför det tagit sådan tid. Jag antar att det är för att jag hade trott att Kalle skulle ta tag i det. Tydligen tyckte nog han att jag skulle göra det också. Nu är det i alla fall gjort. Måste ringa mamma och gratta på mors dag med även om jag gjorde det redan igår när vi träffades så är det ju idag det är själva dagen. VArför har jag inte gjort det än då? Haft hela dagen på mig ju. Jaja! Här nedan kommer i alla fall lite bilder från dagen. Tydligen glömde vi att vi hade kamera med oss men vi har även vart och grattat Kalles farbror idag och ätit smörgåstårta i mängder. Mums! Hoppas ni med har haft en härlig dag ni med.


Kalle underhöll sig med att kasta macka sittandes.


Konstigt nog så var det romt bland sjöbodarna så vi fick vara ifred.


Hej och hå. Dopp nr 1 av 3.


Det här är faktiskt Kalle. HAn var dock bara i en gång men då var det med hela huvudet också.


Premiär för mina H&M-sandaler blev det idag.


Mina bruna ben ser ut att i alla fall ha fått lite färg.


Kalle är blöt i håret. Ännu ett bevis. hehe!


Och detta är alltså jag i dopp nr 3. Simmade faktsikt några simtag så det var inte bara kärringdopp.


Bäst att kolla så allt sitter där det ska efter det där megadoppet.


Kräftan har lyckats kravla sig upp på land.


Efter bad och kalas så kom vi hem och släppte ut kissebarnen.


Svinpäls hade svansen i givakt mest hela tiden. Hon såg ut som en radiobil typ.


Vadå rosa i nyllet? Nu förstår jag inte vad ni menar?


Frankan


Vi myste på en filt medans katterna tuggade gräs, kläste på träd, jagade humlor och kröp buskar.


Lilltjejen Svinpäls och Storebrorsan Frank. Eller de är ju inte riktiga syskon precis. :)


Svinpäls hälsar på Sören första gången i år.


Frank spanar in sören. Fick dock ingen kort på den tillsammans men de pussades som vanligt.


Coola Sören på väg för att hälsa lite på mig. Han är rätt mysig ibland.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vilken härlig dag ni verkar ha haft! Duktigt att bada också, antar att det inte var alltför varmt i vattnet.

2009-06-01 @ 13:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback