Vad hände?

Varför i hela friden vann inte Jarmo. Jag är besviken! Idag på dagen har jag träffat mamma, syster och systerbarn. Vi var en sväng till Lundby handelsträdgård och där skulle jag lugnt kunna stannat hela helgen för å så mysigt det är med växthus. Varmt och härligt som jag älskar. Här kommer lite bilder.


Pernilla (min syster) köpte en hel drös med blommor till sin trädgård i stockholmo.


Bland annat de här rosa som hon och Mamma tittar på.


Jag och mina syskonbarn Jossan och Julia.


Dessa gillade jag.


Men det fanns så mycket fint. Vill ha en trädgård NU!


Blek och ruffsig men jag hade min nya rosett från H&M i håret i alla fall.


På kassadisken låg en katt och myste. Supergosig var den.


Jag blingade den lite hello kitty. Sött va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback