Vad konstigt det blev

Ok! Jag tänkte ta en liten powernap när jag kom hem. Det slutade så klart med att Kalle ringde och frågade vart jag var. Men han ringde ju så klart när de var på väg till krogen. Jag säger att jag somnat och antagligen inte kommer. När jag lagt på luren så vaknar jag till och bestämmer mig för att gå i alla fall.

Slänger på mig smink och försöker fixa en frilla lite snabbt.
Tar taxi ner och ringer till Kalle. Han svarar så klart inte så jag går helt enkelt in på Otten. Jag letar som en tok efter honom och ringer igen. Får då tag på han och han säger att han är på Hugos istället. Men åhhhhhhhhhhh! Jaja! JAg stannade kvar på otten själv för jag ville ju gärna inte behöva betala ett inträde till när klockan redan var så mycket.

Gick till baran och beställde en cola.Ja ni hörde rätt! Sedan tog det inte så lång stund innan jag hittade lite känigendisar och sedan minglades det runt resten av kvällen. Hade faktiskt rätt trevligt även om jag kännde mig lite ensam där ett tag. De var i alla fal jätte fint på otten nu så nu kommer ni inte undan brudar. Vi kan lungt gå dit någon gång. Det är ju faktiskt högre åldersgräns än på Palace på lördagar. ;)

Blev inte så mycket bilder då jag kände mig allt för oparty för att springa omkring och ta kort överallt och på alla.


Bildbevis! Jag var där. hehe!


Kvällens outfit. Tunika och skärp från Matthew Williamson H&M-kollektion,
avklippta H&M-strumpbyxor, väska och skor från Primark.

Kommentarer
Postat av: Anna Person

Jag blir så avis på din tunika, hann inte klicka hem den på nätet och i affären fanns den inte i min storelek. Tunikan var det snyggaste i hela kollektionen tycker jag och det blev väldigt snyggt att ha den ihop med leggings och bälte som du har!

2009-05-21 @ 11:52:34
URL: http://annap.blogg.se/
Postat av: Jules

Vilket härligt uteställe! Du var oxå skitsnygg.... jag ångrar så att jag inte köpte nåt Matthew Willamsson...

2009-05-21 @ 12:28:08
URL: http://jules911.blogg.se/
Postat av: Karin

Wow, det där var ruskigt jättesnyggt! Så bra den klär dig!!! Och vad modig du var som gick själv! :D

2009-05-21 @ 12:45:13
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Snygging där! Vad köpte du för storlek i tunikan? Om den inte är small kanske jag kan låna den någon gång;)?

2009-05-21 @ 22:05:49
Postat av: Sanna

Det är storlek 34 i den Sofia men den är inte alls smal. Får typ plats 2 av mig i den. Det är därför jag har skärpet för att få någon form över huvuudtaget. men förstå så skön den kommer vara i sommar när man bränt sig lite och det är apvarmt och den inte sitter åt någonstans. Klart du får låna den. Hojta bara till!

2009-05-22 @ 10:54:24
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback