Bilder från mässan


PÅ vägen till Stockholm stannade vi och åt frulle. Jag hittade då äntligen denna chokladkaka. Det var faktiskt inte alls så god som jag önskar. Riktigt besviken. Sommar var helt klart bättre.


Några snubbar helfolierar en bil i detta mönster. Det vart rätt cool men själv hade jag nog valt ett annat mönster. hehe!


Vi hittade ett akvarium som man kunde fiska snaps i.


Jag, Camilla och vår boss på kvällen när vi skulle ut och äta.


Jag åt detta som ser ut som fiskpinnar men är typ rostad majs eller något liknande. Det var i alla fall supergott!


Hela gänget som var iväg.  Som ni ser har jag lärt min chef allt jag kan. Haha!


Avslutar med en bild på Patrik som här visar vart kvällen är på väg. Haha! Ut och dansa med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback