Hej alla mina fans

Ja man måste ju få glädjas åt de få man har, eller hur? Måndag idag, igen. Veckorna går så fort just nu. Både på gott och ont. Man vill ju hinna och orka så mycket. Men det är ju sweet att det snart är advent.

Jag är en riktig sucker för juletider. Helt klart bästa tiden på året förutom sommaren när det är varmt och skönt så klar. Blir lite som ett barn när det vankas julafton och pepparkaksätande och tända ljus, slå in paket och hela baletten. Sedan så älskar jag ju allt som glittrar och vad är då härligare för en sådan som mig än juletider. Tänk så mycket man får spöka ut hemmet med glitter och blinkande lampor och liknande. Love it!

Kommentarer
Postat av: EEMELIE

haha, det var det! :D

2009-11-02 @ 13:54:39
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack rara! Jag ska nog satsa på lite choklad.

2009-11-02 @ 14:29:37
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback