Jo då

Jag lever allt. Har bara haft fullt upp med annat. Ibland måste man prioritera privatliv och arbetsliv före bloggen.

En kort uppdatering sedan sist:

  • Det brann nyss på andra sidan gatan. Brankåren var här och släckte. Luktar nu brandrök i hela lägenheten.
  • Jag har tränat som en liten tok den här veckan. I alla fall 3 gånger. :) Det var ju ett tag sedan sist men nu är jag igång igen.
  • Jag har precis färgat mitt hår i en grå nyans. Det var meningen att det skulle bli mörkblont. Tur att jag bara tog underhåret.
  • I morgon ska jag på bröllop. Det ska bli nice. Hoppas bara mitt hår ser bättre ut i dagsljus. Tvivlar på det dock.
  • Är glad att inte Reza åkte ur idol idag.
Vi hörs i morgon eller på söndag. Då kommer bilder från bröllopet och mitt gråa hår. Aldrig mer att jag exprementerar hemma. Förlåt Nicke (min frisör)!

Kommentarer
Postat av: olatidman

ha en trevlig kväll, ny läsare här

2009-11-14 @ 00:42:54
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback