Lång dag!

I dag vart en lång dag på jobbet. Både komma tidigare och jobba över. Nu har jag i alla fall kommit hem till en underbar kille som lagat (läs värmt) lasange åt mig. För att känna mig lite duktig då jag missade träningen skybndade jag mig att göra rent kattlådan och dammsuga här hemma medans han var ute och sprang. Nu har jag hjälpt Kalle med disken precis. Frivilligt! Känner mig riktigt duktig. Haha! I morgon har jag tvättid så måste jag jobba över då får jag panik. Måste tvätta kläder så jag har något att ha på kryssningen i helgen.

I dag har jag alltså inte kryssat av något från min to do lista men jag har ju gjort andra viktiga saker. Nu kanske man skulle unna sig att slöglo lite på tv innan det blir sovdags. Måste lägga mig tidigt idag eftersom jag har vart så grymt trött idag. Det är aldrig skoj med måndagar men den här måndagen har vart extremt jobbig. Mycket press, stress och panik. Måste lära mig tagga ner lite. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback