No life!

Det har inte riktigt börjat för min del än. Dock har jag haft en sån där dag när saker inte alls går som jag vill på jobbet. Saker blir inte gjorda i tid pga mail man skickat som inte kommit fram som det ska och då måste man panikhitta lösningar då det måste vara klart i tid. Sedan så kom det fram en skyltmanual som jag aldrig sett tidigare som gör att det jag ritat sket sig totalt. De hade på tok för mycket regler för att godkänna allt snygg jag gjort. Haha! Nu måste jag tänka om och jag hatar att försöka förstå mig på skyltmanualer. Vissa är superlätta men andra har regler fr typ allt man kan tänka sig. På millimetern! Hallå liksom!

Efter jobbet ska jag och Peter till stadshuset på miljödiplomering. Ska nog döpa om bloggen till Universal skogsmulle. :D

Kommentarer
Postat av: olatidman

vad jobbar du med?:)

2009-11-26 @ 16:17:04
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback