Bra dag

Inte nog med att Kent har släppt en singel. Det har gått helt ok bra på jobbet idag. Trots vissa missöden. Men men! Så är det när det handlar om millimeter hit och dig. Nu håller jag på med att göra produktionsritningar på 2 par skyltar och efter det ska jag nog dra mig till stan. Ska iväg och träna och hade kanske tänkt ta en liten kort runta på stan om jag hinner.

I kväll är jag gräsänka igen. Kalle är iväg och jobbar vilket är tråkigt. Det är tomt utan han hemma även om man inte umgås hela tiden så är det så skönt att höra att han är där. Dock kan jag tycka det är mysigt att vara själv ibland men hela nätter är ju inget vidare. Tur att man har kissarna att gosa med i alla fall. Nä nu ska här jobbas.

Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg :)

2009-10-05 @ 17:42:12
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback