Lat dag

Hej hopp! Har ar det helt underbart trots mulen dag idag. I gar var vadret fint och vi kom fram en timme tidigare pga medvind. Det vart sol och bad och bacarde breezers pa terassen. Pa kvallen at vi en otrolig buffe har pa hotellet och sedan stupade vi i sang. Vi hade ju trots allt vart vakna i over ett dygn. I morse sov vi ut men han i alla fall upp till frukosten. Den var inte av denna varld. Jag trodde nog nastan att jag sulle ata ihjal mig. Det var grand i norrkoping ganger 10 typ. Jag menar. Det fanns ett helt buffebord med over 10 korgar med olika slags vinerbrod typ sa tank da hur stort resten var.

Det ar som sagt mulet har idag och det har regnat lite pa morgonen. Det ser dock ut som det kommer spricka upp lite sa det blir sakert lite bad nu pa eftermiddagen. Annars har de ett otroligt spa har som vi har kollat in. Det ska absolut besokas. Gungan har jag inte hunnit leta upp an men den ska jag nog hitta innan veckan ar slut. Hoppas ni alla har det bra i sverige och hoppas mina kissebarn mar bra. Saknar dem jatte mycket. Vi traffade pa en riktigt mysig och gosig kisse igar kvall utan for hotellet. Kan man ta med den hem tro? Kram pa er alla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är sååååååååå aaaaaaaavis!!!!

2009-09-14 @ 15:40:51
Postat av: ellen

ja me vill till utlandet...............

2009-09-14 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback