Lite bilder från resan. (Dag 1)

Sedan jag kom hem från första arbetsdagen har jag bara suttit som en slö sill och käkat och kollat på project runway och gossipgirl. Men nu kommer i alla fall lite bilder från de första 2 dagarna på resan. De dagar de var dåligast väder men bad vart det så klart i alla fall.


Framme vid målet San Caliu efter flygresan resan gick vi och käkade lunch.
Kalle hade en vild frisyr under kepsen. Man är trött när man vart vaken över ett dygn.


Men det var varmt och skönt trots moln.


Våran terass. Här spenderades många stunder med kortlek, chips och bacardi breezers.


Solen tittade fram medans vi satt där så man fick lite röd färg i nyllet. Varmt vart det också så kläderna rykte då det inte fanns någon insyn. Man kan ju skyla sig på korten med en chipspåse. Mer Sanna kan det nog inte bli.


Första doppet i poolen.


Och så första doppet i havet.


Sedan var vi övertrötta och hade mycket roligt åt denna skylt. 3 euro för 1 hora låter ju inte så dyrt. Haha!


En trött Kalle på hotellbuffén på kvällen. Det var så bra att det var buffé varje dag förutom de man kunde välja på ur den vanliga menyn eftersom Kalle är lite petig med maten. :D


Och en trött Sanna! Maten var otrolig på detta hotell.

Fler bilder kommer imorgon för nu är jag nog för trött. Måste tänka på refrängen för i morgon ska jag börja tidigare och jobba. Sov gott på er så småningom!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad härligt det ser ut! Jag vill med åka! Du och Kalle känner inte för att åka till Grekland i typ maj? Vet att inte Kalle gillar att planera men jag måste ju ha något att se fram emot. :)

Ovanligt att se Kalle i skjorta måste jag säga, hälsa honom att han var snygg i det!

2009-09-22 @ 08:32:06
Postat av: Sanna

Ja du Grekland låter ju mysigt. Ska absolut kolla med han om han är på och säga hälsa honom att han är snygg i skjorta. Kan behövas så han har det lite oftare. ler Vi är ju lite sugna på Thailand i vår men vi får la se vad som händer. Nu är det i alla fall bara dyrkt 2 månader kvar till första advent så tiden går ju rätt fort. :)

2009-09-22 @ 09:55:15
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback