Resan (dag 4)

Här komme rlite mer bilder från resan. Eftersom det var mulet så gick vi iväg efter frukosten på en liten upptäckstur som blev till i stort sätt en heldag. Vi hade supermysigt.


Efter en lång promenad/upptäcksfärd hamnade vi på ett ställe där det såg mysigt ut att äta.


Kaller sitter och väntar på pizzan.


Vi hade tydligen gått in någon bakväg till marineland så där spenderade vi en hel del tid med att kolla på shower och djur. Tydligen kostade 22 euro styck att gå in men nu vart det alltså gratis. Konstigt att man kunde bara gå in så där via där vi käkade. Haha!


Sälarna var så söta.


För att inte tala om delfinerna.


Skuttelibutt!


Rockor.


Pingvin.


Pelikan?


Liten söt haj.


Papegojshow.


Där den här snubben fick mig att bli kär i pirater. Måste heltklart skaffa en sådan outfit till Kalle. Haha!


Söt goja som gjorde massa roliga tricks.


Jag fick en kompis med jordens dåligaste andedrekt.


Jag och en delfin


Sedan gick vi till lyxbåtshamnen.


Vilka otroliga båtar det finns. Här är dock lite mindre lyxiga båtar.


Sedan satte vi oss och drack lite öl.


Då ringde kalles mamma med beskedet att kalle blivit morbror ännu en gång. En pojke blev det.


Efter galamiddagen på hotellet på kvällen vart det fotboll på någon lokal pub.


Vad gör man inte för sin pojkvän?


Men bartendern hade i alla fall en snygg frisyr. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det tar sig måste jag säga, och du som sa att det knappt fanns några bilder på dig?

2009-09-24 @ 21:21:02
Postat av: Sara

Ser underbart ut!

Så roligt med någon som bloggar och verkligen skriver bildtexter!

2009-09-24 @ 21:58:15
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Caroline

åh, jag har varit på Marineland, hur mysigt som helst! :D

2009-11-20 @ 17:00:12
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback