Solfrossa!

I gar var det fint vader och vi spenderade hela dagen pa stranden. Lite solfrossa efter det vill jag lova. I dag hanger vi vid poolen da det ar fint vader idag med. Vi har fatt en lagom rodaktig farg som vi hoppas gar over i lite brunare farg under dagen. I kvall kanske det bli spa och sedan lite party. Inget planerat sa vi far se hur det gar. efter en lugn dag i gar och en ordentlig sovmorgon i dag sa borde vi gara nagot ikvall. I morgon ar det ju sista dagen innan hemresan pa sondagmorgon. Hoppas pa att vi hinner ata en sista frukost innan bussen gar pa sondag. Den ar helt otroligt som jag namt forut. Hoppas ni har det bra i sverige. Vi och alla pensionarer mar toppen. Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Låter underbart:D

2009-09-18 @ 13:51:07
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt för er! Här hemma är allt bra, katter sköter sig exemplariskt och förutom min allergisnuva så har jag inget att klaga på. Var ute en stund på gården med katterna igår, Frank ville inte gå in sen men Svinpäls tyckte nog att det var lite läskigt för hon höll sig precis vid porten. Ha ett par sista härliga dagar, jag tänker på er!

2009-09-18 @ 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback