Läskande



Här sitter jag och kollar på en dålig film och dricker läsk. Fattar inte hur klockan kan gå så fort. Hungrig är jag med men jag får hålla mig till läsk. Imorgon måste jag helt enkelt vara tipptopp. Eller i alla fall tills helgen då det är mycket som ska hinnas med. Hämta nyckeln till lägenheten och börja fixa där, träffa tjejerna eftersom Gunilla är hemma i trakterna och gå på bloggparty.

På tal om det. Vad i hela friden ska man ha på sig? Jag har ju typ redan packat i nästan allt. Bra anledning till att shoppa något nytt. Synd att mina klänningar från Garden Collection inte har hunnit komma än.

Kommentarer
Postat av: Karin

Aha, du ska på bloggfesten?

2010-04-10 @ 20:46:57
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback