Lever

Jo då det gör jag. Men igår var det full rulle och när jag väl kom hem så var jag så trött att jag stupade i säng. Vart ingen målning igår men val av mer färg och tapeter. Det är svårt att inte få bestämma allt själv. Kalle har ju också en vilja. Tyvärr har vi dock inte riktigt samma smak men han har i alla fall helt ok smak så det blev nog bra tillslut. Det blir vitt på typ hela nedervåningen. Vi vill att de målar men de vill antagligen tapetsera istället så då fick det bli den vitaste tapet vi hittadfe. Den har små täta smala silverränder i men det får la duga. Ser det inte bra ut så rollar vi över den. Dock är ju i alla fall en bra grund när de har tapetserat om det nu är det som blir.

Ikväll ska jag jobba mitt lilla extrajobb så det blir inte mycket annat som händer idag. Lång arbetsdag med andra ord. I morgon däremot tror jag att jag kommer gå lös på klädkammaren. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback