Mättast

Åh vad mätt jag är. Jag har ätit så mycket så jag mår dåligt. Här kommer i alla fall lite bilder från i lördags som ni kan roa er med att titta på. Själv ska jag försöka komma på hur ett sätt att smälta maten lite snabbar. Så här mätt är inte ens skönt att vara. :)


Jag hemma hos ellen.


Nicklas aka Fredde med vinet i högsta hugg.


Sofia pratar med Johan som inte var allt för glad efter Uniteds förlust.


Jag och födelsedagsbarnet Ellen.


Ellen med sin fina och goda tårta.


Mums!


Malin och Ellen


Tillbaka i Norrköping på fest hos Robert


Tobbe visar sitt knä för alla som vill se.


Hlet ok att känna också.


Johan strikes a pose.


Jag och Jessica på Palace


On the dancefloor


Hahaha! Vem tog det här kortet? Robert ser inte ledsen ut i alla fall.


Skål!


Efterfest! Alex dricker vatten ur skål.


Sofia har gett upp. Tro det eller ej men hon ligger faktiskt där.


Kalle försöker hålla igång Alex som var nästa att ge upp.


Jimmy ooch Svinpäls. JAg gav upp här men Kalle och Jimmy var fortfarande igång när jag klev upp runt 11. Galet. Jag tyckte Sofia och jag var duktiga som orka hålla igång till ca: 7-8 eller vad nu klockan var.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag säger bara: ha ha ha! Det var allt en skoj kväll det där. Även om jag fick äta upp det dagen efter då jag knallade flera kilometer från bussen med skoskav, spränghuvudvärk och öken i munnen. Fast det var det nog värt tror jag. ;)

2010-04-07 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback