Påsken

Lite bilder från i påskas som jag snodde på FB och några som gick att se vad det var på från min kamera. :D


Här äts det för fullt eller är det kanske äggmålartävling på G?


Här har vi lite målade ägg. Mitt är den elaka kaninen längs fram.


Jag målade även den här stackaren som inte flöt så bra trots badringen.


Efterrätt!


Jag vart mobbad för ett liftkort från 96 som någon hittade. Hahah!


Julia funderar på vad hon ska rita.

Nej nu blir det inga fler bilder. Kameran är apdålig och ska genast bytas ut. Så mycket suddig kort har jag nog aldrig tagit. Men den har ju hängt med i någora år med den där lilla klumpen. :D

Kommentarer
Postat av: anna

Vilka söta ägg!

Postat av: Karin

Några år? Köpte du inte den innan er mallis-resa förra året?

2010-04-06 @ 22:08:20
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Satan vilka efterrätter! Blir mätt bara av att titta på dem tror jag.

2010-04-07 @ 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback