Påskhelgen

Åh vad hårt det blev. Har fortfarande knappt återhämtat mig. I lördags så var Sofia och jag i Linköping och firade Ellen som fyllt år. Sedan åkte vi tåget tillbaka till Norrköping för att hamna ho.s Robert. Efter det försökte vi komma in på grand men insåg ganska snart att det var kört då det var fullt och kön var lång så vi gick till Palace och träffade upp Jessica utanför. En galet rolig kväll som slutade på donken. Trodde vi ja. Vi fick Alex och Jimmy med oss hem och efterfesten pågick till kl 11 på förmiddagen. Dock slocknade jag nog närmre 8. I går var det alltså en slödag med filmtittande och godisätande och en hel del sömn. Nu ska vi dock ta tag i livvet här hemma och åka till mamma och pappa för lite påskmat. Vi hörs senare för då lägger jag upp lite bilder. Kram på er och tack för en rolig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback