Full och våt

Ja full i magen från allt käk och våt i håret efter bad. Vad trodde ni? Här kommer lite bilder från kvällen hos Sofia och Johan.


Det åts och åts och åts. Grillat kött, hamburgare, korv, kycklingspett och majskolvar. Mums!


Ja vi åt och åt som sagt.


Sedan softades det lite. Ja grabbarna i alla fall.


Sedan åts det lite mer. Glass!


Lite vilopaus och Gunilla myste med en nyvaken Oscar.


Sedan blev det badtime. Jag och Sofia visar upp våra konster. De bleka benen är tyvärr mina.


Sofia mit ti ett skuttelibutt.


Gunilla var i också och även lisa en sväng.


Sedan blev det snackstime!


En glad Oscar var med i snacket och altanhänget.

Det var mysigt att träffas och umgås. Jag älskar att umgås med mina bästa vänner, äta och bada så det var en fullträffskväll. Nu ska jag krypa ner i sängen och gosa med katterna. VArt trött av att bada och halva poolen befinner sig i mina öron. Resten i näsan. Är man mer under än över vattenytan så får man skylla sig själv. hehe! När det gäller bada så är det inga avsvalkande dopp som gäller. Inte när man är med Sofia. Då är det full fräs och hopp och lek som gäller. Askul. Man blir som barn på nytt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback