Hawaiifest /Johan fyller 30

På lördagen vankades det firande av Johan. En av de färgladaste tillställningar jag vart på fast vädret var rätt så grått.


Efter kl 18 började de party och firarsugna folket anlända.


En glad Ellen och en fundersam Kalle som inte ännu kommit i partystämning.


Men så tändes grillarna.


Jag hade blomma i håret och ruffs sedan kvällen innan. Varför fixa håret när man ska på poolparty? :)


När Sofia dukade fram så kom även solen fram.


Och efter maten så blev det poolhäng.


Sara var först i av tjejerna och även försten i med kläderna på. Fast här var det helt frivilligt tror jag. :)


Här har även jag hoppat i. Sofia han dock före.


Badkrukorna kollade på.


Resten satt inne i värmen och myste.


Det var ju inte så varmt varesig ute eller i vattnet.


Men vissa var ju machograbbar. Här ser vi ett exempel. Johan var mycket stolt över att ha fotograferat denna bild. Tack Johan. Jag har den som bakgrund på datorn. ;)


Sedan dags för frågesport om Johan. Vi lyckades inte vinna fast vi hade Larsson i vårt lag. Illa!


Här har vi det vinnande laget.


Det testades på att tutta i en vovozelas. Det var inte så svårt om man vart hästtjej. :)


Fina Ellen.


Party people!


Även Johanna hade hittat hit. Hon hade jobbat tills klockan 22.


Haha! Kvällens roligaste bild.


Eller så är det kanske den här.


Kalle är lik räka eller är det kanske tvärtom?


Baddax och Sofia puttar i Johan.

Sedan tog säkert en 100 bilder till efter detta. Det var bad och så dansade vi natten lång. Men för att vara snäll besparar jag er dessa bilder. haha!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha ha ha, snygga bilder! Gillar verkligen den sista där jag knuffar i Johan i poolen, vilken min!

2010-08-25 @ 14:44:49
Postat av: Sanna

Du tar ju i se man. haha!

2010-08-25 @ 16:54:56
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ganska nöjd med posen....

Tack för en svinkul partykväll med bra drag och alla tillbehör!!

2010-08-26 @ 20:48:09
Postat av: Sanna

Ja det var helt klart roligaste och galnaste festen på länge. I alla fall för min del. :)

2010-08-26 @ 23:48:48
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback