Helgen del 1

Vi börjar med lite bilder från i fredags.


Grillmastern Danne var här.


Med sig hade han sin Jessica.


Jag hade på mig min rosett jag köpte i torsdags på h&m.


Efter några timmars häng hos oss drog vi ner på stan.


Danne och Kalle skulle åka lite.


Jessica vaktade ölen. Eller var de båda hennes tro? :)


Sedan fick vi följa med på en tur i en karusell.


Galet skoj! Jessica skrek och vi andra höll på att skratta på oss.


Danne var pricksäker och vann en uppblåsbar batong.

Sedan blev det hemgång som tur var. Vi hade bra lust att gå ut men smart nog drog vi hem efter kl 1 något har jag för mig. Det vankades ju party dagen efter med. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha ha ha, snygga bilder, särskilt på er när ni åker karusell. Säga vad man vill, men man blir nog aldrig för gammal för det. Åka karusell alltså. ;)

2010-08-24 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback