Rix fm festival

I torsdags var jag och sofia på rix fm festivalen. Johanna Banga och Ellen hade ingen möjlighet att komma. Den här traditionen börjar dö ut måste jag säga. Fast vi går ju mest för att det överhuvudtaget händer något i den här stan. :) En anledning att ses och göra något man inte brukar.


Vädret var inget vidare men det var mycket folk i alla fall. VAr håller de till resten av året kan man ju fråga sig.


Obligaatoriskt vivardärkort,


Vi tröttnade dock ganska fort och tog en fika på fräcka istället.


Bullfitta eller jag menar så klart bullfika.


Sedan blev drog vi runt på tivolit en sväng.


Diggade musiken. Haha!


Jag hade mitt senaste kap från gina på mig. Love rea. :)

På hemvägen blev vi uppraggade av ett gäng 18åringar i en bil och en man på cykel. Men vi åkte hem till våra sambosar istället. :D Jag handlade en grej till kvällens 30årspartaj som jag ska på också. Det är hawaiitema. Hoppas på fint väder så man kan bada lite.




Kommentarer
Postat av: Jocke & Linda

Hej!



Vill Du vara så snäll och

svara på "Dagens jävla fråga" ?



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/dagens-javla-fraga-218_21.html



Alla som svarar får 2 st biobiljetter.



Tack på förhand!!!



Mvh



Jocke & Linda

2010-08-21 @ 11:17:54
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback