Samarbete på hög nivå

Nu har vi fått upp hatthyllan, hyllorna och spegeln på rekordlång tid. Det är inte lätt att förstå varandra när man vill mäta och skruva och hålla och ha sig på olika sätt. Kalle vill göra på sitt sätt och jag på mitt. När jag försöker göra på hans sätt så slutar det med att jag inte förstår vad han menar och han blir galen på hur trög jag är och så lika dant tvärt om. Detta har resulterat i att det skrattats mer än det skruvats. Världens bästa teamwork....not! Men huvudsaken är ju att man har roligt. :)

Hyllor och spegel.


Hatthyllan som ska få tillhörande skohylla så fort den kommer in på IKEA igen. Det ska alltid vara något som är slut när jag ska handla. Sedan ska hallen fyllas med småplock som klocka, tavlor och krokar för nyklar osv.

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Haha åh där ser man! Grattis!! :D

2010-08-02 @ 11:20:05
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback