Trevligt men grabbigt!

I går var jag ensam donna på grabbfest. Det vi satt och dega hemma och bestämde oss tillslut för att åka till Alex. Tror vi var där 9-10 på kvällen. Paniksminkning och panikoutfit och sedan iväg bara. Haha!

Det som skiljer en grabbfest från en tjejfest är en hel del. På grabbfester ska stereon vara på högsta volym så man inte kan prata med varandra. Det ska gärna vara musig av lite hårdare slag. Inget lady gaga här inte. Man ska spela kort och/eller tv-spel. Straffpoker är tydligen poppis. Det finns heller inget ätbart. Fast det var riktigt skoj trots brist på snacks. :)


Alex (värden för kvällen) i sina Lisebergsöron.


Jag i uppsatt hår. Inte vanligt det inte. Skönt det ska bli att äntligen få utväxten fixad på tisdag.


Kalle och Dan spelar luftgitarr till någon låt med hjälp av guitar hero-gitarrer. Dan i öronen som nog vandrade runt på de flesta under kvällen.


Sedan drog vi till Grand. Slapp köa med. Tack Johan! Träffade Anka därinne.


Och en överlycklig Beata som var på sin möhippa. Snälla vänner som faktiskt spökat ut henne sött istället för gräsligt som en del gör. :)

Nej nu orkar jag inte lägga upp mer bilder. Magen säger till att den vill ha mat och jag är rätt seg från igår även om det vart en rätt kort kväll. HAde otroligt trevlig och träffade både vänner/bekanta och kännigendisar igår. Nej mat var det ju. Ska man slå till på en pizza idag kanske. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback