Grattis till mig!

I dag fyller jag år. Hinner knappt tänka på det för det är så mycket hela tiden. Har ju inte bloggat ordentligt på ett tag. Det har vart allt från julfester, möhoppa, sjuk, födelsedagsfest, julhandel och reseplanering. Ja och så lite jobb med. På tal om födelsedag så vill jag tacka så mycket för allt fint jag fick i lördags. Var skoj att så många kunde komma med. Tack för all hjälp med städningen av lokalen efter och alla ni som hjälpte till med allt från att blanda bål till att hålla reda på folk och disk. Många pussar! Nu är det bara några moment kvar innan jag kan få vila upp mig och bli frisk. Det ska firas lite jul bland annat. Kan någon fixa så dagarna blir lite längre? Fattar ju knappt vad jag heter längre. Reseångest blandas med julklappsinköpsångest. Kan man redan nu gömma sig under täcket och hoppas på att allt är fixat och klart när man stiger upp och att man har en snofri näsa tro? hehe! Nej hur som så ville jag nog mest komma fram till att bloggen kommer ligga på is ett tag. Jag har nada tid för den och det finns ju en miljon saker som är roligare just nu. Jag är ju faktiskt en människa som älskar julen trots stress osv. Dock kommer ni inte bli av med mig tror jag. Har nämligen gått och blivit med twitter idag så ni kan ha koll på mig därifrån istället. Det är ju inte meningen att den här bloggen ska bli någon klagomålsblogg bara för att jag inte har tid eller ork att skriva om det som är roligt. Nej gud vad yrt det här inlägget blev. Haha! Hur som så finns jag nu på http://twitter.com/sannaelfving och så får vi se om jag hinner med det. Ingen idé att skriva vad jag gör på fb efter som många av er som läser i alla fall inte har facebook eller jag vet vilka ni är.

Jag önskar er alla en fröjdefull jul och ett kanongott nytt år. Bloggen kommer antagligen till liv igen när jag vilat upp mig ordentligt. Mucho love på er /Sanna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på födelsedagen! Tack för att vi fick komma på festen, den var jätterolig! Kramar// Angelica & Stefan

2010-12-23 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback