Kommer sist!

Bloggen/bloggarna kommer sist just nu. Det är ju alltid så när man har mycket att stå. Sedan tröttnar man lite då eftersom det mer känns som om man "måste" blogga för att man inte gjort det. Det är förkyldningstider/julfester/wow och jag vet inte allt vad jag håller på med. :) Nästa vecka när det lugnat ner sig lite ska jag ta tag i det. Tror jag i alla fall. :) Nu ska jag till mamma och pappa och äta palt. Mums!

Ja just det! För er som försöker nå mig så kan jag säga att jobbmobilen gav upp i fredags. Min Iphone ligger kvar på skrivbordet på jobbet så om någon behöver få tag på mig så nås jag på min privata mobil.


Snart dyker jag upp ur bollhavet, ha tålamod. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback