No life

Eller jo det är ju just det jag har. Har bara så mycket skoj för mig hela tiden så jag inte hinner blogga. I går storhandlade jag och Sofia efter jobbet. Vi ska nämligen ha julbak med tjejgänget idag hemma hos mig. Mys! Sedan kollade vi på gamla kort och Sofia har lekt husmor och lärt Sanna hur man gör rent diskmaskinen. Förra veckan lärde hon mig starterfunktionen på ugnen. Jag är inte så bra på det här med hushållssysslor. Lol! Sedan satte Sofia upp gardiner och en lampa åt mig som hon så snällt hade med sig. Hon vet vad jag behöver hon. Det är ju ett skit att det inte är mig hon ska gifta sig med för jag skulle nog behöva en fru som kan det här med spis och disk och grejer. HAhaha! Nästa vecka hoppas jag hon lär mig mer om min tvättmaskin för jag tvättar alltid bara allt på 40 eller 60 grader. Finns säkert en hel värld där som jag missat. :)

I går började även Robban på mitt jobb. Det är superskoj och det kommer absolut vara ännu roligare på jobbet nu när han är där. Ok det var ju inte tråkigt innan heller så man får väl helt enkelt känna sig lyckligt lottad. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Synd bara att Sofia inte kan laga diskmaskiner också...

2010-12-02 @ 19:29:06
URL: http://4xberggren.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jo men det är ju karlgöra, eller? haha!

2010-12-02 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback