Hjälp! Jag har gjort bort mig.

Alltså man kan vara klantig och så kan man vara klantigare än klantigast. Det sista är jag. Jag skulle nämligen maila ett mail till mig själv idag med ett textdokumen om vad vi ska göra/säga på Sofias 30-årsfest. Tror ni inte jag skickar det till Sofia istället för mig själv. I panik ringer jag och hoppas med hela mitt väsen att hon inte är kvar på jobbet och att hon inte hunnit läsa något. Men men! Tur är inte något som tillfaller mig. Hon sa dock att hon slutt läsa när hon fattat vad det handlade om. Så nu är frågan om hon var duktig och slängde det eller om hon fortsatte läsa.

Vad skulle ni göra om ni fick ett sådant mail?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag LOVAR att jag inte läste mer eller längre än vad jag sa. Den som lider mest om jag ljuger är ju jag själv eftersom det skulle vara en överraskning. Som jag sa så fattade jag inte så mycket och så snart jag förstod att mailet inte var menat till mig så slutade jag läsa. Så även om jag alltid kan gissa och kan tänka mig vad det handlar om på ett ungefär så kommer det att bli en överraskning, för jag hann ju inte läsa så långt. Ingen fara skedd alltså! ;)

2010-02-10 @ 08:43:19
Postat av: CherryCheek

Åh, jag hade nog läst av ren nyfikenhet! ^^

2010-02-10 @ 12:49:48
URL: http://www.cherrycheek.com
Postat av: - entrevista, -lär känna bloggarna!

Jag hade nog haft väldigt svårt att sluta läsa, nyfiken som man är haha :)



Vill du bli veckans blogg? Kika in här:

http://entrevista.blogg.se/2010/february/veckans-blogg.html

2010-02-10 @ 13:18:44
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback