Tjejkväll

Igår åkta jag och Sofia till Johanna för att ha en riktig myskväll. Det bjöds på räkmackor, glass och fruktsallad med chokladsås. Riktigt mysigt!

Johanna och Sofia skalar räkor.


Mys med tända ljus. Thelma sitter på stolen och spanar.


Räckmacka ala Sanna


Vi fick lite försenadfe julklappar.


Det mumsades glass och dracks te


Och jag sitter och läser i en av de böcker jag gav Sofia och Johanna. Eftersom de båda fyller i februari och jag i december så ville jag mobbas lite eftersom de är lite äldre. De fick boken mat som håller dig ung. haha!

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: jo verkligen, want one!

2010-02-06 @ 12:44:01
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är ju alltid mysigt att umgås med er. Särskilt eftersom vi alltid äter gott och snackar skit ;) Fast vad sa jag om att lägga upp den första bilden? Snacka om att jag har risigt och stripigt hår! Fast vem har inte det jämfört med Johanna, hon måste nog ha en av Sveriges vackraste och blankaste håt tror jag.

Hoppas du inte känner dig lika hängig fortfarande, krya på dig i sådana fall. Nu är det snart dags för Melodifestivalen, du tittar väl?

2010-02-06 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback