In my dreams

God morgon på er! I natt har jag sovit och vaknat flera gånger om. Så har det vart hela veckan. Får liksom inte sova en hel natt utan att jag måste vakna. Störigt men skönt nu när det är helg. Då vet man i alla fall att man kan ligga kvar i sängen och sova och vakna precis hur länge som man vill. Som jag gjort idag till nu. Såååå skönt!

Nattens konstiga drömmar har vart allt ifrån lägenheten, sex och att jag samlade på hello kitty-handdukar. Det var så störigt med handdukarna eftersom de var små som små tvättlappar och berättade en historia. Typ som serierutor. Dock så saknade jag en del så jag fick liksom aldrig veta hur serien slutade. Nej idag ska jag se till att komma ut lite i det fina vädret. Har ett paket att hämta ut på hemköp. Nej jag har inte shoppat sedan mitt nyårslöfte. Jag har bara inte hämtat ut det än. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback