Nödshopping

Nog för att jag har shoppingföbud, men ibland måste man. Som när t.ex. ducshslangen går sönder. Då måste man köpa en ny. Tråkiga pengar men oj så skönt att slippa ha fjuttstråle och vatten i hela badrummet efter en läckande slang.

Sedan så säger jag bara en sak. Jag är värdelös på matlagning. Hej och hå knaprigaste lasangen i stan. Haha! Fast den var ok i mitten även om den var rätt torr. Tur att jag kunde äta den med tzatziki. Stackars Kalle vet jag dock inte hur det smakade för. Han åt upp i alla fall och det var ju snällt.

Nu mys i soffan med kissarna och lets dance. Kalle inviger nya slangen. Han blir nog kvar i duschen några timmar skulle jag tro. Han tog med en bok i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, sorry gumman men jag vet knappt om jag ska gråta eller skratta... Tråkigt att lasagnen inte blev bra, kanske var för lite "klet" för man måste ta ordentligt med röra för att den inte ska bli torr. Dessutom brukar jag ju alltid ha bechamelsås (ju fetare desto bättre ;) ) och det blir det ju lite mer såsigt. Jaja, bättre lycka nästa gång säger jag bara.

2010-01-16 @ 00:38:26
Postat av: Sanna

Man lär sig av sina misstag. hehe!

2010-01-16 @ 11:37:49
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback