Ny design och indisk mat

I dag har jag träffat mina girls för att umgås och äta. Det blev Indra i stan och jag åt en mustig, stark currygryta. Mums! Sedan delade vi på lite efterätter med. Så mysigt att bara sitta och äta gott och prata i timmar. Så klart hade jag inte med kameran och hade glömt Ellens julklapp hemma som hon skulle få. Lite sent kanske med det är inte så offta vi ses alla på en gång. Dock hade även Johanna och Sofia glömt sina klappar så det var ju skönt att slippa vara yr i huvudet själv. Vi fick i alla fall härliga inramade kollage av Ellen. Ska ta kort och visa någon gång. Sedan hade Sofia shoppat matlådor åt mig. Så nu ska jag absolut klara av mitt nyårslöfte att inte äta uteluncher på 3 månader. Inslag av rosa hade lådorna med. Det gillas.

Ska fota och visa någon dag när jag orkat ladda kameran. Nu ska jag däremot göra mig redo för sängen. Var så trött på jobbet idag så det vill jag inte vara imorgon. Sedan ska det tränas step 1 i morgon på friskis med. Får inte missa att ta med träningskläderna.

Vi hörs i morgon!

Ja just det ja! Ny header på bloggen med som jag slängde ihop lite snabbt. Bättre eller? Ska helt klart försöka mig på någon gång att lägga tid på den och göra en snygg men jag har ju inga normala bilder på mig själv. haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gillar nya headern, den föregående var ju lite dyster men den ändrade du ju efter en riktig skitdag så det var väl inte så konstigt.

Tack för trevligt sällskap får jag säga, mysigt att bara umgås med er. Nu träffas ju du och jag oftare i och med träningen, men då är vi ju trötta, slitna och svettiga och inte alls lika pratglada som idag. ;) Tycker vi är ett härligt gäng.

Nu är det sängdags även för mig, usla fotboll att hålla på länge. Sedan skulle ju Johan låna filmer och ha sig av Jimmy, ja du vet ju hur han är, så vi kom inte hem förrän alldeles nyss. Snark, jag sover visst redan tror jag...

2010-01-19 @ 23:50:59
Postat av: Beauty By Beata

Tack, vad gullig du är =)

Så himla snygg design!!

2010-01-20 @ 06:51:20
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback