Storhandlat


Efter jobbet kom snälla Sofia och plockade upp mig med bilen. Det var storhandling som gällde. Har fyllt hela frysen med massa finduspåsar och diverse annat mums. Jag är ju som sagt inte välrdsbäst på att laga mat och så är jag ju lat med. Snabbt ska det gå. Nu när jag inte får äta ute längre så är det matlådor som gäller. 1 april slutar mitt nyårslöfte och jag får äntligen unna mig uteluncher och hämtmat när jag kommer hem från jobbet igen. Men den som spar han har. Hoppas på att ha massa stålar över efter dessa 3 månader. Dagens mat blev i alla fall kryddstarka köttbullar, makaroner och någon grönsaksblandning som jag hitta i frysdisken. Tjohej vad jag sparar pengar. Hade även på pastakryddan jag köpte. Den var god Sofia. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såg ju riktigt gott ut fast jag är lite skeptisk till den där mysko grönsaksblandningen. Vill tacka än en gång för presenten, jättesnällt av dig. Dock får jag medge att det nog var bland det äckligaste jag stoppat i mig, yuck! Blandade ut det i te med honung men det var knappt så det blev drickbart ändå.

2010-01-26 @ 22:26:32
Postat av: julia

Det ser gott ut!

Min bild är tagen från internett..medans det jag åt var bränt och överkokat haha!

2010-01-26 @ 22:26:45
URL: http://jullanbullans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Citronen hjälper. Det går dock åt flera sprot och inte droppar. :D Sedan beror det lite på vilket te man tar märker jag. Jag har testat earl grey och kamomill. Kamomillen var ingen hit. Det döljde inte smaken knappt alls.

2010-01-26 @ 23:13:48
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Johan W

om du tar bort blomkålen eller vad det nu är, o de där långa gröna sakerna o de konstiga bollarna (inte köttbullarna alltså) så ser det ju riktigt gott ut:-)

2010-01-27 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback