Torsdagsfredag

Idag så är det dagen innan helg. Imorgon är alltså sista jobbdagen och fredag känns ju som helg. Då är det ju fredagsmys och hela köret. Den här veckan har gått rätt fort som tur är för jag mår inte precis toppen. Men det är bara härda. Snart mår man nog bra igen. Tränigsvärken gör ju sitt med. hehe!

2 st mål har jag i alla fall som jag ska klara.

1. Jag ska inte äta chips den här helgen. Men självklart kommer jag ju smaska på något annat gott. Ät så besviken på olw som förstörde min förra fredag så jag kan lika gärna äta något annat mums.

2. Nästa vecka blir det kickstart. Inga utsvävningar på goda saker där inte men helgen (alltså nästa helg) ska jag unna mig något riktigt smackelibangmums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback