Planer

Ojoj! I helgen händer det massor med grejer. Fotboll, besök, grillning, munken in the park, bada, utgång, plankuppsättning osv. Vad skoj det ska bli. Nu är bara frågan vilka tider som gäller övriga aktiviteter än munken in the park. Jag vill ju gärna se Veronica Maggio, Magnus Carlsson, Dundertåget, Oskar Linnros och Timo Räisänen. Moneybrother kan jag vara utan. Har sett han live och det var inte mycket att hänga i granen. Mest irriterande är att han tror han är bättre än vad han är och det förstör liksom lite. Är bara Pelle i The Hives som kan spela på dryghet på ett bra sätt tror jag.


Jag och syrran förra året på munken in the park. Malin, ska du dit?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du ser, kommer ju bli en kanonhelg ju! Och du som sa att du kände dig ensam och övergiven...

2010-07-08 @ 08:24:29
Postat av: Sanna

Ja men på den här helgen är ju Kalle hemma. :)Trisst när han är borta dock.

2010-07-08 @ 08:27:52
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback