Tjohej!

Åh vad jag har slöat. Man går liksom ner i ett annat tempo när man har semester. Dator gick inte ens igång igår. Pysslade med annat och myste i soffan framför tv:n. Vi hade i alla fall skitkul i fredags fram till sent på natten. Jag är för övrigt grymt bra på poker. Haha! Eller de andra kanske var dåliga.

Nej nu ska jag ta och svänga ihop något att äta och se på någon dålig film. Det är ju skitväder så det är lika bra att hålla sig inne. Lägger kanske upp lite bilder här. Jessica jag tror det är din kamera som är kvar här va? Vi ses väl snart igen hoppas jag. :D Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är det & det hoppas jag verkligen :D

2010-07-27 @ 13:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback