Barcelona 2010 dag 1, del 2

Här kommer fler bilder från resan.


Först en kvällens outfit på balkongen till vårt hotellrum.


Sedan upp till Nicklas och Ellens takterass där grabbarna spela luftgitarr.


Johanna och Johan berättade att de hunnit med att förlova sig medans vi andra vilade.


Sedan skulle grabbarna se champions league finalen. Men jag fick en ros av kalle eftersom middagen inte vart så romantisk.


Dock var det otroligt gott med flötiga pizzor efter en lång natt/dag med på tok för lite sömn.


Rätt söta cola ligtburkar de hade. Fyndigt värre!


Vi borde redan anat när vi tog den här bilden att Johan skulle gå vilse.


Jag hittade dock min skjuts. :D

Dag 2 kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kallar du det där ett normalt kort på mig? Trodde du skulle låta bli att lägga upp fula bilder på din vän. ;)



Fast skoj det var det, skulle gärna åka en gång till!

2010-06-03 @ 12:50:05
Postat av: Sanna

Jag tycker det var bra. :)

2010-06-03 @ 13:22:37
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback