En tripp ner i landet

Hej hopp! Igår var jag i Ljungsarp. Det var lille Oscar som skulle döpas. Söta lilla Gunilla som är mamma. Så svårt att förstå att minstingen i gänget är så stor. Skoj att träffa henne också för det är ju inte så ofta nu för tiden. Här kommer lite bilder.


In aktion! Sofia och Johan som är faddrar och sedan Johannes och Gunilla. I förgrunden har vi prällen med Oscar.


Ellen sjöng himlen är oskyldigt blå


Jag och Johanna i kyrkan


Min favvopsalm 706. Bra drag i och frasen hej björn och bäver är ju bara för kul.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller helt med dig, tänk att Gunilla är mamma, vem hade kunnat tro det för lite mer än 2 år sedan. Jag menar, då var hon ju fortfarande singel, pluggade och hade inga planer på barn överhuvudtaget. Time flies! Verkligen!

2010-06-17 @ 07:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback