In the dark


Ligger här i sängen och funderar på alla inköp jag behöver och vill göra. Kalle och jag grillade förrut och försökte planera lite inredning. På söndag har han förhoppningsvis äntligen tid att åka och fixa lite grejer till uteplatsen. Plank och utemöbler är det som står på listan. Småprylar som växter och grejer kan jag ju alltid konka hem själv.

Annars finns det ju lite grejer som behöver fixas. Målarna har bredspacklat väggarna idag så jag hoppas de blir klara med målning och tapetserin innan helgen. Jag kommer visa bilder.

Saker som behöver inhandlas som jag kommer på nu är:

  • Barstol till mitt bilvande sminkbord
  • Heltäckningsmatta av något slag till min walk in closet
  • Sänglampor
  • Nya golv till nedervåning (gärna övervåningen med för den delen
  • dörrmattor
  • en fotölj/stol till walk in closeten (gärna en emmafotölj om jag hittar någon bra)
  • lite sittpallar till vardagsrummet
  • antenn till tv:n
  • hatthylla och skohylla till hallen
Sedan är det en miljon till grejer som behöver inhandlas men man får ju ta lite i taget. Men först får målarna se till att bli klara så man har lite koll på hur man vill ha det. Första prio blir dock att lägga stålar på uteplatsen känns det som. Nu ska jag se på csi och sedan blir det sängen. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback