Jag är tillbaka

Har haft en liten bloggtorka på sista tiden. Jag har haft så mycket annat att göra och så har det vart så fint väder. Kameran har jag använt dåligt med men här kommer lite bilder från vad jag gjort sedan sist.


Kalle, Danne och Frank har grillat när Danne och Jessica var här på besök.


Kalle gjorde potatisgratäng till med vitlökspeppar. Han börjar lära sig. :)


Kalle och Alex har matpaus på väg till Västervik.....


....Där vi firade midsommar med en hel drös med folk.


Till och med Rambo var med. Hunden alltså!


Jag och Jessica


Johan tog kort med sin snygga kamera. Att jag har likadan har inget med saken att göra. :D


Jag och Kalle adopterade Putte. Han påminner mig så mycket om Svinpäls. Liten och kaxig. haha!


Jag har även vart hos Sofia och Johan och njutit ute på landet.


Grabbarna fixade med poolen.


Sofia grillade korv.


Och jag jag bara flummade runt som vanligt. :D

Nej nu ska jag se lite missade Houseavsnitt och lyssna igenom Kents nya album. Tjingeling så länge!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att du är tillbaka måste jag säga! Fast jag hade hoppats på lite fler kort från midsommar.... Vill ju kunna snoka lite när jag inte var med menar jag. ;D

Förresten, vad bra det blev med utemöblerna, de passade ju skitbra.

2010-06-30 @ 11:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback