Hästen, Palace och Barcelona

Hej hopp på er! Vilken helg det blev. I går följde jag med Kalle, Danne och Mankan och kollade på Vita Hästen (Norrköpings hockeylag). Innan det var det O'Learys för intagande av öl. Själv höll jag mig till en natchotallrik och cola. Väl på matchen intogs det mer öl för grabbarna och mer cola för min del + korv med bröd. Mums! Det är bra mysigt att äta korv med bröd när man sitter där och fryser. Hästen vann i alla fall och det var ju nice.

Sedan så följde Danne med mig och Kalle hem och sedan kom även Jessica. Det spelades Mariocart och tittades på melodifestivalen och käkades pizza och popcorn och dracks ännu mer öl. Själv blev det kanske 2 för min del men sedan när alla var så upp i gasen fick de för sig att vi skulle gå ut. Palace blev det tillslut men jag var på tok för seg och inte partysugen alls. Dock var det en trevlig kväll men jag tröttnade ganska fort på att hänga på palace. Efteråt satt jag och Kalle på Max och åt och pratade länge. Mysigt men vi var inte hemma fören halv 5.

Idag har det vart soffläge och jag har tittat ifatt en massa serieavsnitt jag inte hunnit se. Sedan hade jag telefonmöte med the girls om Barcelonaresan i maj. Nu är det bokat och klart. Yeey! Ska bli grymt roligt och jag är aspeppad för bad, shopping och uteserveringar. Var int helt lätt att hitta ett tillfälle då det passade alla 8 men tillslut så fick vi ihop det trots jobb, dyra priser och för några platser på flyget. Roligt men rörigt att prata så många på telefon samtidigt men grymt bra att det går att göra så.

Nu väntar jag på att Kalle ska komma ur duschen så det blir en söndagsfilm och lite chirre. Lägger upp lite bilder från igår.


Våra kära gäster


Jack Daniel's i rosa teglas


Poker på datorn tror jag. Grabbarna ringde och röstade på Anna i mellon. Haha!


I väntan på taxin så kan man vila i en snödriva


I kön till Palace


Supergoda jordgubbsdrinkar som var sjukt svåra att dricka. Det blev stopp i sugröret hela tiden och de vart kladdigt överallt.


Jessica on the dancefloor


Obligatoriskt sträcka ut handen och ta kort-kort.


Ett klassiskt toaspegelkort på palace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback